joi, 24 martie 2011

Beach de la Revlon

Chiar daca nu sunt inca pe o plaja am putut sa ma imaginez in postura lazy, uitata pe un sezlong confortabil, pentru ca m-a ajutat foarte mult vremea insorita de afara si lacul de unghii "Beach" de la Revlon care m-a cucerit cu reflexiile sale galbene verzui. Nu am mai purtat aceasta culoare niciodata, insa se pare ca i-a venit vremea galbenului sa se aseze pe unghiile mele.


Lacul de unghii Revlon este un lac bun si are o colectie impresionanta de nuante care mai de care mai atragatoare. Imi mai face cu ochiul in acest moment nuanta Iced Mocha  - ...mmmmhh chiar as bea acum o cafeluta imbietoare daca tot sunt la plaja ;) - pe care il voi testa cu siguranta cat de repede.
Daca vreti si voi lacuri Revlon gasiti aici.
Spor la cumparaturi!

4 comentarii:

  1. Culoarea asta e incredibila!!o vreau!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Miss Z: si mie imi place mult, stii de unde o poti cumpara;).

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte misto culoarea....un soi de auriu lemon neon :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Stilistele: suntem pe aceeasi lungime ;)

    RăspundețiȘtergere