sâmbătă, 19 martie 2011

e-cosmetic in blogosfera


Blogosfera e un loc viu, cu pulsul mereu ridicat unde atunci cand un lucru se termina incepe imediat un altul.
Nu mai e un lucru nou faptul ca machiajul si ingrijirea sunt printre principalele preocupari ale unei doamne/domnisoare, de aceea fiind un site de profil am zis ca este necesar sa intram si noi oficial in minunata lume a blogurilor pentru a fi conectati cat mai aproape de real. Voi spuneti, testati, recomandati, mai adaugam si noi ceva si in mod sigur vom avea parte de momente frumoase si savuroase numai bune de citit pe orice vreme.
Eu sunt Bianca: Bine v-am gasit!

4 comentarii:

  1. Super! Ati facut si blog!
    Vreau sa va felicit pentru faptul ca ati livrat coletul intact in decembrie anul trecut la mama prietenului meu.Am platit eu,dar livrarea s-a facut la ea.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine ca aveti si blog!! super! vreau sa va felicit inca o data pentru toata promptitudinea de care dati dovada cu magazinul on-line!

    RăspundețiȘtergere