marți, 22 martie 2011

Oja Orkide in culori ametitoare de vara

Nu mai e un secret faptul ca bugetul si frumusetea trebuie sa gaseasca o cale de a convietui de aceea producatorii de produse cosmetice fac tot posibilul sa indeplineasca dorintele clientilor. Daca paletele de makeup sunt din ce in ce mai colorate si vibrante a venit si randul lacului de unghii sa tina pasul cu feeria de culori ce e pe cale sa iasa la iveala incepand cu sosirea primaverii, astfel incat oja Orkide e prima care da startul la purtatul culorilor.


Este o oja simpla, fara pretentii, la doar 3.80 lei sticla, al carei continut este imbogatit cu proteine, insa este speciala datorita faptului ca se aplica si usca foarte repede, are niste culori vibrante si e capabila sa satisfaca toate gusturile in materie de preferinte cromatice.
In plus, gama Orkide are in componenta si tratamente cu calciu pentru unghii, tratatmente pentru cuticule dar si lac de unghii cu neon care te va face remarcata in orice club.


Te invit si pe tine sa iti gasesti nuantele preferate care iti vor face vara frumoasa.
Spor la cumparaturi!

2 comentarii:

  1. uff ce bn imi pare ca am descoperit ca aveti blog .. ;)) deja am bagat comanda un set de la elmiplat de pe e-cosmetic.. m-am bucurat mult sa vad ca ati bagat produsele pe care le-am scris in comentarii... multi popici.. cu drag o clienta fidela

    RăspundețiȘtergere
  2. @Emm@:si noi iti multumim pentru ca ne scrii si iti spui ce iti doresti. Sa il folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere