vineri, 25 martie 2011

Sparkle kisses glossuri GA-DE - review by OCB

Ma apuca din cand in cand cate-o dorinta de a iesi din tiparul clasic, care acum este mat si...clasic :), si ma trezesc ca incep sa folosesc produse  pe care nu le vedeam in ograda mea cosmetica.


  Asa se intampla ca azi sunt posesoarea a doua glossuri extrem de sclipicioase de la GA-DE, o firma care se vrea de lux - parerea mea este ca intr-o oarecare masura reuseste sa faca acest lucru insa nu va duceti cu gandul ca produsele lor stau cot la cot Chanel, Dior, Guerlain si alte asemenea specimene, insa este o alternativa pentru atunci cand nu vrei ca pe trusa ta de machiaj sa scrie made in China ;). Au si un site destul de reusit www.gadecosmetics.com, insa nu toate produsele lor se gasesc si la noi in Romania.
  Ok, destul cu lobby-ul pentru site, hai sa vedem ce zic glossurile de pe buze.
  Imi plac amandoua la fel de mult ca si culoare si asta pentru ca nuanta 101 este o nuanta foarte naturala si da aspect buzelor de proaspat si umed. Odata aplicat pe buze culoarea din tub ramane aceeasi, e o chestiune relativa aici zic eu pentru ca pe niste buze mai inchise probabil mai paleste din intensitate.


  Nuanta 125 imi place la fel de mult pentru ca exprima eleganta si am senzatia ca imi creeaza si un efect de albire a dintilor. Odata aplicat pe buze nuanta din tub se schimba un pic catre mov si pot sa spun ca imi place mult mai mult cum arata pe buze decat in tub.

   Chiar daca din poze nu reiese prea diferenta de culoare, ea exista si este chiar diferenta.

  Ambele miros delicios insa nu la fel, cred ca e de vina ingredientul de culoare (zic si eu ca nu ma pricep la ingrediente), nici consistenta nu este la fel - la cel deschis este mai lichida- cum nici aplicatoarele nu sunt la fel, la unul fiind burete iar la celalalt perie.

  Ok, acum senzatia pe care o am pe buze este una usor lipicioasa, cine nu poarta glossuri probabil ca nu se va impaca cu senzatia, simti tot timpul ca ai ceva pe buze deoarece se compacteaza ca o pelicula si ramane acolo pana il mananci de tot. Este destul de rezistent in sensul ca nu curge de pe buze si il simti efectiv cum sta in marginile acelei pelicule, insa la transfer fizic (bautul apei, pupaceala) nu rezista, dar sa fim onesti ce gloss rezista?

  Iata si swatch-urile pe mana, dar parca nici nu ar fi vorba despre aceleasi produse.


  Cel mai important lucru, pe care l-am lasat la urma ca sa vi-l amintiti este faptul ca HIDRATEAZA! Da, hidrateaza foarte bine iar dupa o zi intreaga de purtat simt cum mi se exfoliaza tesutul problematic si raman numai buzele carnoase, in toata splendoarea lor ::)

  Sper sa va fie de folos acest review.
  Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu