vineri, 15 aprilie 2011

Reducere de la 18 lei la 6 lei

   Da, acesta este pretul unui gloss de buze de la Sally Hansen cu minerale, un gloss delicios, atat ca si miros cat si ca paleta coloristica pentru ca este in nuante naturale si in ton cu zilele minunate de vara.

  Sally Hansen este un brand recunoscut in lumea larga datoritata importantei deosebite pe care o da tratamentelor de unghii, a reducerii ridurilor, a maririi buzelor cu ajutorul glossului fara interventii chirurgicale, dar si datorita produselor de ingrijire a pielii pe care le vinde cu succes.
Pentru ca este unul din cele mai bine cotate glossuri ale brandului l-am readus in oferta noastra, si va oferim un mic cadou:  pana pe 26 aprilie dam posibilitatea clientelor sa il aiba la pretul de doar 6 lei.
  Ca sa va convingem mai mult, iata una din evaluarile facute de o clienta e-cosmetic acestui gloss, evaluare pe care o gasiti si pe pagina produsului:

  "Este un gloss care chiar reduce 'cutele' buzelor facandu-le mai pline (mai netede de fapt). Nuanta pe care o am eu este Rose Quartz, un roz placut cu particule aurii subtile. Culoarea nu este foarte tare, astfel da un aer natural, proaspat machiajului, nedand aspectul de incarcat sau prea colorat. Folosit cu un creion de buze neutru ii va accentua nuanta si va rezista mai mult. In plus gramajul este foarte economic: tubul este dublu cantitativ fata de alte glossuri. Ca neajunsuri as nota gustul care nu este fructat (si asta e bine pana la urma, doar nu e de mancat)"

Spor la cumparaturi!

4 comentarii:

  1. super! acum intru in cont si imi iau 2 buc. desi nu sunt eu fan gloss-uri, chiar vroiam sa le incerc. imi iau pink sapphire (sper sa-l prind ca mai este decat unul singur) si rose quartz (tot singurul).
    ma bucur ca ati adus si produse Flormar. de la ei am un blush care imi place foarte mult, iar in ultima vreme am tot citit in blogosfera ca produselor lor sunt bune. in viitorul apropiat o sa vad ce ma atrage si mai pun o comanda :D

    RăspundețiȘtergere
  2. multumescmult ptr comentariul tau. multumesc ca m-ai pus in blogroll,asa o o sa fac si eu. nu stiam ca ai blog. un week-end placut!stella

    RăspundețiȘtergere
  3. @modniza: eu iti multumesc pentru felul tau de a fi pentru exemplul minunat de om pe care il dai si pentru echilibrul pe care reusesti sa il creezi in jurul tau. Multe avem de invatat de la tine.

    RăspundețiȘtergere