sâmbătă, 16 aprilie 2011

Top 3 cele mai dorite produse in luna martie la e-cosmetic

  Hey fetelor!
  M-am gandit ca ar fi binevenit un top al celor trei cele mai dorite produse pe site-ul nostru e-cosmetic.ro, raport creeat in urma vanzarilor din luna martie, asta ca sa vedem care sunt produsele care au cautare in randul clientilor online.
  Sa incepem asadar.

  Pe locul 3 este...


 
si are si de ce pentru ca este un produs bun, testat chiar de mine, fana a produselor Olay de 14 ani, de pe vremea cand nimeni nu auzise de aceasta marca. Evident reclama televizata a facut mult pentru a ajuta cresterea vanzarilor la produsele Olay in tara noastra, insa eu zic ca merita macar o data sa faci cunostinta cu unul din produsele lor, mai ales ca au atat de multe game care la noi inca nu au ajuns.

  Locul al doilea ii revine...


si mai exact nuanta 180 Sand Beige este cea care este lider al culorii la acest fond de ten. Sunt convinsa ca nu prea mai am de adaugat multe despre el pentru ca este binecunoscut de voi, iar daca printre voi mai exista fete care nu l-au incercat, e timpul sa o faca.

  And the winner is....


   Cred ca nu este o surpriza pentru voi faptul ca aceasta trusa este pe primul loc deoarece este una din cele mai dorite truse de la Fraulein, si are si de ce pentru ca are culori cu care face orice combinatie iti trece prin minte, indiferent de ocazie iar pigmentul foarte bun iti garanteaza rezistenta culorilor foarte mult timp pe pleoapa.

   Din cate observ eu este un top echilibrat, in sensul ca produsele sunt si de ingrijire a pielii, dar si de machiaj, exact asa cum trebuie sa fie pentru o ingrijire corecta a tenului si un aspect ingrijit si placut al fetei.

   Sper ca v-a placut acest post, mie una da si cu siguranta vor mai fi si altele.

Spor la cumparaturi!

10 comentarii:

  1. nici nu ma mir in privinta locurilor 2 si 1 :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a placut acest post:) poate cine stie, imi fac curaj sa incerc si eu curand ceva de la Olay

    RăspundețiȘtergere
  3. Fondului de ten Revlon Colorstay e preferatul meu!!! Te-am adaugat in lista mea de bloguri.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Miuri: Da, nu pare iesit din comun ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andra T.: Ma bucur ca ti-a placut postul iar produsele Olay ti le recomand cu caldura.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anka: Si eu il folosesc si ma bucur in fiecare zi ca exista acest FDT. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu sunt foarte multumita de colorstay, desi am buff care e cea mai deschisa nuanta cu subton galben, pentru mine tot e inchis :( noroc ca momentan inca mai pot esarfa sau bluze pe gat si nu se vede diferenta. poate spre vara o sa-mi vina mai bine.
    de locul 1 nu am decat cuvinte de lauda. e o trusa cu nuante foarte frumoase, rezistente, pigmentate.

    RăspundețiȘtergere
  8. @A.M.: Waw deci exista tenuri si mai albe decat al meu.Sper sa gasesti un FDT care sa ti se potriveasca intru totul.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Alina.make-up: cu siguranta o vei avea intr-o zi.

    RăspundețiȘtergere