sâmbătă, 14 mai 2011

Ce ziceti de Miss Sporty?

Hey fetelor!
Stiu ca lumea cosmeticelor e invadata de nume sonore si scumpe si rar ne mai gandim sa ne oprim si la lucrurile dragute si ieftine, insa o idee m-a lovit :) zilele acestea si am zis: de ce nu, si miss Sporty in oferta e-cosmetic?
Nu stiu inca la ce reactie sa ma astept din partea clientilor si de aceea vreau sa va intreb pe voi ce parere aveti de miss Sporty?


Mie personal imi plac, au un design foarte atragator, preturi foarte bune iar calitatea e mai mult decat satisfacatoare, si nu voi adauga "pentru banii astia" deoarece sunt produse ieftine, ci o spun pentru ca exact asa e si ar putea concura linistit cu marci unde un fond de ten e 40 - 60  de lei fata de un fond de ten miss Sporty care nu cred sa depaseasca 20 de lei.
Astept comentariile voastre si eventual sugestii pentru ce anume v-ati dori sa gasiti in oferta noastra din gama miss Sporty.
Pana una-alta va doresc o zi insorita si relaxare cat incape. Va pup!


Spor la cumparaturi!

16 comentarii:

  1. eu am un blush miss sporty care nu prea imi place,dar am si farduri care sunt bune.ar fi itneresant sa aveti produse de ale lor

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am un ruj de la miss sporty si e preferatul meu. imi place mult nuanta, dar si ca rezistenta se comporta bine.
    am avut un fond de ten si s-a comportat binisor pentru tenul meu mixt si nesuferit. avea acoperire micuta.
    mi se par foarte dragalase sticuletele de oja, asa rotunde si micute. n-am incercat decat una in urma cu multi ani, dar nu m-a impresionat in mod deosebit. posibil intre timp sa fi schimbat calitatea.
    weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place foarte mult fdt So matte Perfect Stay nuanta 02.
    deasemenea imi plac mult si lacurile de unghii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca extindeti din ce in ce mai mult magazinul cu game noi... mie imi plac mult produsele miss sporty

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am fdt So matte, dar nu acopera deloc, in schimb imi place ca lasa tenul foarte fin.
    Lacurile si rujurile de la ei sunt foarte bune!
    Si rimelul meu preferat e tot de la ei: XXLong, am si scris putin despre el, pe blogul meu. As fi tentata sa incerc si alte rimeluri de la ei. Plus rujuri :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Emma: multumim Ema pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  7. @AlexantzA: notat si parerea ta, mersi mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. In adolescenta foloseam oje Miss Sporty si tin minte ca imi placeau foarte mult :).

    Mi se pare o idee buna sa promovati si astfel de brand-uri, mai ales ca nu toata lumea isi permite sa cumpere produsele brand-urilor scumpe.

    Weekend placut!
    LittleD.

    RăspundețiȘtergere
  9. @LittleD: multumim pentru opinie.

    RăspundețiȘtergere
  10. De la Miss Sporty imi plac foarte mult ojele si rujurile.

    RăspundețiȘtergere
  11. ca orice gama, miss sporty este strong la anumite produse, mie imi plac mult ojele

    RăspundețiȘtergere
  12. fondul meu de ten preferat este cel de la miss sporty So Clear (albastru) este special pentru tenul tanar si reduce aparitia acneei...il folosesc de aproape 2 ani si chiar este bun...nu are o putere mare de acoperire insa mie imi place...ca sa numai spun de pret 13 ron ....si glossurile lor imi plac si fardurile de asemenea sunt destul de pigmentate cat despre rimele ...sunt foarte bune...cele roz rezistete la apa se mentin foarte bine...si nu se intaresc repede preferatul meu este Studio Lash (verde) pensula lui este foarte buna...cam atat folosesc de la ei si sunt destul de bune...chiar sunt multumita de ele

    RăspundețiȘtergere