sâmbătă, 14 mai 2011

Si decolteul are nevoie de ingrijire

  Hey fetelor!
   Zilele acestea au fost calde si placute, numai bune de stat in parc, am avut un pic de timp mai liber si am profitat de aceasta ocazie.
  M-am relaxat sub razele placute ale soarelui insa mi-am dat seama ca neglijez o parte a corpului foarte expusa la soare: decolteul.
  Am aruncat o privire mai atenta asupra pielii si am observat ca are un aspect mai "matur" decat restul pielii si mi-am dat seama ca pe langa umeri, decolteul are cel mai mult de suferit din cauza soarelui.
  Recunosc, aceasta parte a corpului am neglijat-o cat se poate de mult, in sensul ca o singura data imi amintesc sa imi fi luat o crema special conceputa pentru zona gatului si a decolteului, si rau am facut pentru ca in timp efectele sunt din ce in ce mai evidente.
  Nu stiu cat mai pot repara ce am stricat prin neglijenta, insa pe langa lotiunea protectoare cu SPF30 mi-am luat si o crema cu efect antirid si hidratare de la Gerocossen.


  Nu vreau sa fac un review al acestei creme pentru ca nu ma pot exprima in totalitate asupra efectelor sale, daca face ce spune, insa la o prima privire pot spune impacata ca imi place pentru ca: nu e lipicioasa, intra repede in piele, tonifica pielea si are un miros subtil si placut; ceea ce vreau eu de fapt este sa atrag atentia asupra acestui aspect, pielea decolteului care, pe langa fata mai ales vara, este al doilea lucru pe care il vezi la o persoana de sex feminin si chiar ai prefera sa vezi o piele frumoasa, fara pete si imbatranita prematur care creeaza un contrast izbitor intre o fata frumoasa si un decolteu mai putin atragator.
  Nu uitati sa va ingrijiti si decolteul pentru ca merita putina atentie din partea noastra.
Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu