miercuri, 15 iunie 2011

Goodbye Rexona stick, hello...(personal)

Hello fetelor!
Postarea aceasta este una cu tenta personala, testata si incercata pe propriii pori , hehehe si sper sa va prinda bine pentru ca chiar e de sezon.
Cu toate ne amintim de minunatele reclame de la Rexona pentru deostick-ul cu zero urme albe si alte asemenea promisiuni pentru mult incercatele haine negre care, in cele din urma erau numai bune de aruncat din cauza deodorantului care le albea si le intarea sub brat ca iti venea sa iti smulgi parul din cap din cauza reclamei mincinoase. Ani de zile am folosit acest stick pentru ca deja ma obisnuisem cu el si pe celelalte (Dove, Lady Speed, Garnier) nu le suportam ori din cauza mirosului, a consistentei sau a faptului ca nu faceau fata.
Eram suparata intr-o zi vazandu-mi minunata rochie neagra patata sub brat de "Rexonacelcarenulasaurme" si am intrebat intr-o doara o prietena: "Tu ce deo folosesti ca eu m-am saturat de urmele astea oribile?"... iar ea mi-a raspuns: "Vichy roll on!"
Ok Vichy, dar roll on? Nu imi placea deloc ideea de roll on ca imi aminteam senzatia de lipiciozeala pe care o aveam dupa fiecare aplicare, si peste zi, daca transpiram mai tare (am zile cand patesc asta) se imbacsea si se lipiciozea toata subsoara. Oribil! E drept ca foloseam altceva.


Deloc incantata de idee, dar crezand cu tarie in ceea ce imi spusese fata m-am dus sa imi iau deodorantul si m-am luat de cap cand am vazut pretul: era vreo 30 de lei. Mie sincer mi se pare mult si 11 lei cat dau pe un Rexona (pentru ca chiar este ,stim noi de ce) darmite 30 de lei pe un produs care din start mi se parea o varianta esuata ca e roll on.
Dupa cateva minute de stat in fata standului, timp in care venise fata sa ma ajute si sa imi spuna cat e de bun (din textele de marketing ca de incercat nu il incercase, probabil i se parea si ei scump), ca nu are parabeni si alte asemenea poezioare, am vazut undeva in spatele raftului oferta la acelasi deo: cu 45 de lei parca (nu mai stiu exact ca l-am luat vineri inainte de pasti) luam 2 tuburi. Am zis asta e, hai sa ii dau o sansa.
Da, in primele zile am reinviat acea senzatie lipicioasa pe care o stiam si ma enerva ca trebuia sa stau cu bratele ridicate pana se usca, insa peste zi nu am mai simtit-o, si dupa o spatamana imi formasem ritualul de aplicare direct dupa dus si pana ma machiam si imbracam era gata uscat.
Saptamana trecuta am terminat primul tub, si dupa atata timp de flosire am zis ca sunt in masura sa imi dau cu parerea.
El zice ca nu are pabeni (nu ma intereseaza, sincer), zice ca protejeaza 48 de ore (nu am testat decat 24 ca asa a fost sa fie),  zice ca e bun pentru pielea proaspat epilata (am testat, pot sa ma pronunt), zice ca nu are miros. Tot ce zice, face!
Ce nu zice e ca nu lasa urme albe, si chiar nu lasa, si nu mai zice ca incetineste cresterea parului: chiar o face. Nu stiu daca e un lucru bun sau rau dar mie nu imi displace.

In concluzie, recomand acest deodorant cu toata sinceritatea pentru ca:
- nu lasa urme albe;
- previne foarte bine transpiratia, nu ma mai ud sub brat peste zi, am si uitat ca am avut vreodata aceasta problema;
- este recomandat pentru pielea epilata pentru ca nu irita;
- daca te afli in imposibilitatea de a face dus 24 de ore, 48 nu stiu, chiar nu mirosi;
- nu este scump! da, nu este scump pentru ca din 22 aprilie de cand l-am cumparat am terminat un tub doar la sfarsitul saptamanii trecute, timp in care mi-as fi cumparat vreo 3 tuburi de Rexona daca nu si mai bine pe perioada verii, deci as fi cheltuit tot acolo cu rezultate proaste, iar daca il gasesti la oferta e afacere.
Sper sa aveti ocazia sa il testati si voi si sa va dati cu parerea pentru ca numai testate produsele stim daca ni se potrivesc sau nu.
Atentie, e cel cu capac alb, nu verde.


Spor la cumparaturi!

7 comentarii:

  1. Interesant si util. Il voi cauta si eu! Multumesc de review!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma tenteaza si pe mine acest produs! Pe cel cu capac verde l-ai incercat? Care e diferenta intre ele?

    Pup XOXO

    RăspundețiȘtergere
  3. @Diana: multumesc Diana, sper sa il gasesti si sa te satisfaca.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sense: nu l-am incercat, nu stiu la ce difera. Pentru asta bag mana in foc ca face ce zice ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. fiti amabila,am castigat o oja flormar, cum fac sa o primesc?orice nuanta e binevenita.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Modniza, da iti spun. intra pe site alege nuanta dorita si la cos foloseste codul primit pe mail de la noi, cod care va activa automat transport gratuit cu posta si pret 0 la oja. E ca si cum ai vrea sa faci o comanda, doar ca aplici codul de discount in casuta aceea de la cos. Sper ca am explicat bine. Astept vesti. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc foarte mult!week-end placut!

    RăspundețiȘtergere