miercuri, 6 iulie 2011

Anuntare castigatori concurs "Draga prietene e-cosmetic"

Ta daaaa!... a venit si momentul anuntarii castigatorilor, chiar daca cu o zi intarziere din motive pur organizatorice, acestui concurs ce s-a desfasurat pe FB, iar pentru inceput am sa va spun ca au fost multe inscrieri dar valide sunt doar 63 ceea ce face ca numarul de primere acordat sa fie de 2.52 :). Deoarece nu putem imparti in doua un tub, si desi am zis ca nu facem rotunjiri, vom acorda totusi 3 primere ca sa fie pace in lumea cosmeticelor :).
Va reamintesc ca primul primer castigat este Sin, urmat de Original si iarasi Sin.
Iata si castigatorii:



Tania Doandesi


Cosmina Ionita


Manea Maria



Catigatorii vor primi pe mail un cod si vor intra la noi pe site si vor comanda produsul castigat folosind acest cod la cos, ceea ce le confera cost zero, atat pentru produs cat si pentru transportul cu posta romana. Felicitari!
Mult spor la machiajul ochilor!

6 comentarii:

  1. felicitari!! sa le folositi cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci nu-mi vine sa cred..e prima data cand castig!Merciiiiii muuult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pt premiu! Vreau sa va spun ca acest primer este super. Eu l-am primit pe cel violet. Astazi l-am incercat si fardul nu este strans, si m-am machiat la ora 13 si afara sunt 40 grade. Asadar, il recomand tuturor fetelor! Sa stiti ca merita toate laudele!

    RăspundețiȘtergere